söndag 18 september 2011

In a good mood

Söndag brukar, för min del, betyda söndagsångest. Jag brukar ju ha "egenvård" bara för att bota den.
Men i dag har jag inte sett röken av någon ångest!
Kanske beror det på en härlit avkopplande helg? Kanske beror det på att jag bara jobbar fyra dagar kommande vecka? Kanske på att jag har en (till) underbar helg att se fram emot? Ja, jag vet inte, men skönt är det!
Sen vi kom hem har jag haft datortid, badat, läst ut en bok, lagat till och ätit god svamprisotto (ja, med lite vin till...) och snart skall vi se på någon film.
(Hoppas även på ett fint avslut på kvällen... ;)


Hoppas Ni mår lika bra ni, underbara nätvänner!!

2 kommentarer:

  1. Låter som en härlig helg :) Så skönt när man efter en helg faktiskt känner sig utvilad och tillfreds. Kram

    SvaraRadera
  2. jag är dödstrött. .. som en urvriden skurtrasa. Vet inte varför!!!

    SvaraRadera