onsdag 21 september 2011

Ge bort en bok!



Ja, för det är just vad jag tänker göra i dag!

Jag gick med på evenemanget "Ge bort en bok" på Facebook. Egentligen skulle man göra det i lördags, men eftersom vi var uppe i stugan då så hade jag ingen möjlighet just då.
I stället tänker jag göra det i dag. Jag har lagt en lapp i en bok, där jag skrivit "Varsågod", och boken tänker jag lägga på en stol på Apoteket nu på väg till jobbet. (Jag skall in och köpa maskmedel till katterna)
Published with Blogger-droid v1.7.4

3 kommentarer:

  1. Jag var också med i det där, det var riktigt trevligt att ge bort lite böcker :) Jag lade ut ett gäng pocketböcker på olika platser runt om i Farsta.

    SvaraRadera
  2. Nämen vilken rolig grej =)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst var det roligt!?
    Men tänk om man hade lyckats se
    någon ta boken också,
    någon som blev glad över lite
    bra läsning ;-)

    Kram!

    SvaraRadera